Gothic
Gothic 3
Gothic Net


Gothic II: Noc Kruka – Pułapki w Świątyni

Po przejściu dalej, dochodzimy do następnej sali. Teraz należy ustawić się na jej środku. Zagadujemy do kręcącego się tam ducha. Wybieramy opcję "Spróbuj sobie przypomnieć". On pociąga za dźwignie. Z ziemi wysuwają się kolce (gdy stoimy po środku sali, jesteśmy bezpieczni).



Otwierają się drzwi. Jesteśmy w miejscu gdzie znajduje się Kruk. Gadamy z nim po czym zabijamy. Za ołtarzem znajdują się kamienne drzwi. Podchodzimy do nich. Znajdujemy teleport, który przeniesie nas do Magów Wody.


Wróć  I  |  II

Global Quality
GQcert.com
Profesjonalna jednostka certyfikujšca.
Audyty i certyfikaty BRC, IFS, DPD, ISO 9001.
odwiedzin:
Aktualnie gości: 3
w tym
Na stronie: 3
Na forum: 0
    Na forum:
Postów:  21370
Użytkowników: 2228
Najwięcej było: 191
Czy Gothic 3 spełnił Twoje oczekiwania?
Tak
Nie
Nie wiem
Zapisz się, aby otrzymywać nowości ze świata Gothic prosto na swój mail za pośrednictwem portalu Gothic Net!
designed by skuteczni.pl