Gothic
Gothic 3
Gothic Net


Gothic II Noc Kruka - Szpon Beliara

Szpon Beliara jest starą relikwią, którą wykuł Beliar własnymi rękami. Można go zdobyć pokonując Kruka w nowym świecie. To właśnie on włada tak potężnym artefaktem. Jednakże Szpon zarezerwowany jest tylko dla: Strażników / Paladynów / Najemników / Łowców Smoków. Jeżeli jesteś magiem, nie możesz władać tym mieczem. Jako rekompensatę otrzymujesz potężne runy Beliara.

W pierwszych chwilach, zaraz po zdobyciu Szponu, nie możemy go użyć. Mamy teraz dwa wyjścia, oddać potężną broń Saturasowi, by ją zniszczył, a my dostaniemy 2000 PD, lub „uruchomić” go w celu władania nim. Ja radzę wykonać drugą czynność. Szpon nie wymaga w ogóle jakiejkolwiek siły. By uruchomić artefakt, udajemy się do pierwszej lepszej kapliczki Beliara i modlimy się do niej (po uklęknięciu powinna nam ukazać się dodatkowa opcja Pt: „Ulepsz Szpon”). By uaktywnij broń musimy poświęcić 35 pkt. życia (na stałe), lecz to jest bardzo opłacalne. Szpon może być jednoręczny bądź dwuręczny. Jeżeli naszego bohatera wyszkoliliśmy lepiej we władaniu bronią jednoręczną, to Szpon będzie jednoręczny, jeżeli nasz heros jest lepszy w broni dwuręcznej niż w jednoręcznej, broń będzie dwuręczna. Oczywiście broń dwuręczna zadaje więcej obrażeń niż jednoręczna.

Ta potężna broń (tak jak nasz bohater) również posiada swój poziom. Jeśli posiadasz level bohatera między 1 a 10, z chwilą konsekracji miecza Szpon zdobywa 1 poziom. Maksymalnie relikwia może osiągnąć 20 level kiedy nasz Bezimienny posiada 47 poziom. Szpon można polepszać co dwa poziomy. Przykładowo: Jeżeli ulepszyłeś miecz na 24 poziomie, to następnym razem możesz to powtórzyć na 26.

Poziom gracza Broń jednoręczna Broń dwuręczna
Obrażenia Szansa na dodatkowe obrażenia Obrażenia Szansa na dodatkowe obrażenia
9 90 12 100 12
11 91 14 101 14
13 92 16 102 16
15 93 18 103 18
17 94 20 104 20
19 95 22 105 22
21 96 24 106 24
23 97 26 107 26
25 98 28 108 28
27 99 30 109 30
29 100 32 110 32
31 101 34 111 34
33 102 36 112 36
35 103 38 113 38
37 104 40 114 40
39 105 42 115 42
41 106 44 116 44
43 107 46 117 46
45 108 48 118 48
47 110 50 120 50


Runy dla magów:

Mag może tylko dostać runy. Po pierwszej modlitwie w kapliczce Beliara Szpon znika z ekwipunku (jeżeli grasz magiem). Dostajesz w zamian runy takie jak:

Krąg 1: Korzeń

Krąg 2: Kradzież energii

Krąg 3: Stworzenie strażnika, Szał Beliara

Krąg 4: Rój, Stworzenie zombi

Krąg 5: Krzyk umarłych

Możesz tylko nosić runę Beliara. Jeśli chcesz mieć nowe runy, musisz udać się do kapliczki złego bóstwa i wymienić starą runę na nową.


Global Quality
GQcert.com
Profesjonalna jednostka certyfikujšca.
Audyty i certyfikaty BRC, IFS, DPD, ISO 9001.
odwiedzin:
Aktualnie gości: 5
w tym
Na stronie: 5
Na forum: 0
    Na forum:
Postów:  21370
Użytkowników: 2228
Najwięcej było: 191
Czy Gothic 3 spełnił Twoje oczekiwania?
Tak
Nie
Nie wiem
Zapisz się, aby otrzymywać nowości ze świata Gothic prosto na swój mail za pośrednictwem portalu Gothic Net!
designed by skuteczni.pl