Gothic
Gothic 3
Gothic Net


Gothic II - Solucja - Rozdział VI


Rozdział VI: "Dwór Irdorath"

Po opuszczeniu statku, czeka Cię walka z dużą ilością wrogo nastawionych istot. Udaj się do jaskini, gdzie na końcu znajdziesz Jaskiniowego Trolla i orków z dowódcą. Po walce, zabierz klucz Orkowemu Pułkownikowi i otwórz nim drzwi, które masz w pobliżu. W jednym z pomieszczeń, znajdziesz Pedra, który poprosi Cię być odprowadził go na statek. Gdy to uczynisz, powie Ci jak znaleźć tajemne przejście.

W sali znajdziesz dwie pochodnie, pociągnij za obie, najpierw za lewą, potem za prawą, a otworzą się drzwi. Teraz czeka Cię walka z Poszukiwaczami i Jaszczuroludźmi, a na końcu z kolejnym Ognistym Smokiem. Gdy już zabijesz gada, zabierz jego serce, i pozbieraj znajdujące się wokoło niego Smocze Jaja. Tuż za Smokiem, znajdziesz rozpadlinę.

Z broni dystansowej (łuku bądź kuszy), będziesz musiał trafić w przełączniki, w wieżach za przepaścią, wtedy wysunie się most. Idź przed siebie, aż dojdziesz do wejścia. Tu po prawej stronie znajdziesz warsztat alchemiczny, w którym będziesz mógł uwarzyć miksturę ze Smoczych Jaj, oraz naładować Oko Innosa.

W lewym pomieszczeniu, znajdziesz Archola, rycerza Cieni. Zabij go, i zabierz mu klucz do zamkniętych drzwi. Skorzystaj z klucza, i pójdź dalej. W sali znajdziesz również dwa inne zamknięte pomieszczenia, oraz po parze schodów prowadzących w dół i w górę. Nie zależnie od tego, które wybierzesz, i tak spotkasz Klucznika. Zabij go i zabierz mu klucz, pasujący do drzwi w sali.

W zamkniętych komnatach znajdziesz po dwie dźwignie, które otworzą kraty w pokojach na górze i na dole. W lewym pokoju z kołem zębatym użyj najpierw prawej, a później lewej. Teraz pójdź na górę i skieruj się do lewego pomieszczenia z przyciskami. Wciśnij je w kolejności: środkowy, prawy i lewy.

Z podłogi wysunie się przełącznik. Użyj go, a w centralnym pomieszczeniu pojawi się kolumna z przyciskiem. Wróć się teraz do pomieszczenia z kołem zębatym i przestaw dźwignie. Skieruj się na dół, do lewego pokoju i użyj przełącznika na ścianie, po czym przesuń dźwignie, która wysunie się ze ściany. Wtedy, w centralnym pokoju, pojawi się kolejna kolumna.

Teraz idź do prawego pomieszczenia z kołem i przestaw tam dźwignie, najpierw prawą potem lewą, po czym pójdź do prawego pomieszczenia na górze i użyj przyciski w następującej kolejności: środkowy, lewy i prawy. Z podłogi wysunie się przełącznik, skorzystaj z niego. Wróć się do prawego pomieszczenia z kołem zębatym i przestaw dźwignie. Skieruj się do prawego pomieszczenia, na dole i wciśnij przycisk na ścianie. Pojawią się dwa nowe przyciski. Użyj ich, na początku lewy, potem prawy. Następnie użyj przełącznika, który pojawi się na podłodze i wróć się do centralnej sali. Teraz powciskaj wszystkie przyciski na kolumnach.

Pojawi się kolumna, która otworzy drzwi z maską. W pomieszczeniu znajdziesz Poszukiwaczy i Czarnego Maga, z którym będziesz musiał pogadać. Po rozmowie zabij go i zabierz klucz oraz zwój, który należy przeczytać. Kluczem możesz otworzyć skrzynie po prawej stronie komnaty (zabieramy czarną perłę). Na końcu sali znajdziesz drzwi z maską, przed którymi będziesz musiał się pomodlić. Otworzą się, a ty masz wolną drogę, do twojego ostatniego przeciwnika.

Wejdź po schodach, i porozmawiaj ze Smokiem. Gdy go zabijesz, obejrzysz ciekawy filmik, po którym możesz już udać się na statek (grę ostatecznie kończy wydanie rozkazu kapitanowi statku). I tak, oto zakończyłeś wspaniałą przygodę, jaką jest Gothic II. Teraz możesz już czekać, na kolejną część gry...


Wróć  I  |  II  |  III  |  IV  |  V  |  VI

Global Quality
GQcert.com
Profesjonalna jednostka certyfikujšca.
Audyty i certyfikaty BRC, IFS, DPD, ISO 9001.
odwiedzin:
Aktualnie gości: 6
w tym
Na stronie: 6
Na forum: 0
    Na forum:
Postów:  21370
Użytkowników: 2228
Najwięcej było: 191
Czy Gothic 3 spełnił Twoje oczekiwania?
Tak
Nie
Nie wiem
Zapisz się, aby otrzymywać nowości ze świata Gothic prosto na swój mail za pośrednictwem portalu Gothic Net!
designed by skuteczni.pl