Gothic
Gothic 3
Gothic Net


Gothic II - Solucja - Rozdział V


Rozdział V: "Rozstanie"

Po powrocie z Górniczej Doliny, udaj się do Klasztoru i porozmawiaj z Pyrokarem o zabitych smokach. Poproś go o pozwolenie na obejrzenie księgi "Dwór Irdorath", którą dałeś mu wcześniej na polecenie Xardasa. Teraz skieruj się do podziemi Klasztoru i znajdź salę pilnowaną przez Talamona. Zabierz księgę i teleportuj się do wieży Xardasa. Przed wejściem spotkasz Lestera, który da Ci list od Nekromanty.

W piśmie Xardas wytłumaczy Ci kilka rzeczy. Teraz przeczytaj księgę, a znajdziesz w niej klucz. Wróć się do podziemi Klasztoru i otwórz tajemne przejście, przechylając lampę. W pomieszczeniu będą na ciebie czekać szkielety i demony. Przeszukaj Bibliotekę, a na stole znajdziesz pewną mapę i buteleczkę zawierającą Łzy Innosa (Mag może je wypić i podwyższyć sobie poziom zręczności i siły).Przeczytaj również almanach.

Wyjdź z biblioteki i udaj się do Pyrokara. Opowiedź mu o wszystkich rzeczach, których się dowiedziałeś. Z mapy dowiesz się, że czeka Cię wyprawa Morska. Musisz więc znaleźć statek i skompletować załogę. Na okręcie musisz mieć, co najmniej 5 ludzi. Teraz czas na rozmowę ze starymi znajomymi. Kandydaci to Lares, w dzielnicy portowej, Lee, Bennet i Gorn, na farmie Onara, Milten, przed bramą Klasztoru, Vatras, przed świątynią w Khorinis, Diego, w górnym mieście, Lester, niedaleko wieży Xardasa, Angar na farmie Bengara, Biff w Górniczej Dolinie i Mario w gospodzie "pod Kuternogą".

Przyszła pora na statek. W Khorinis jest tylko jeden, a mianowicie Okręt Rycerzy króla Rhobara. Jeśli jesteśmy Paladynem bądz Magiem Ognia, wystarczy nam rozmowa ze strażnikami statku i wyjątkowo dla Maga z Girionem. Łowca Smoków ma trochę większy problem. Pomoże nam Lee, dzięki któremu dostaniemy upoważnienie od Sędziego.

Oczywiście Statek z załogą, nigdzie sam się nie wybierze. Potrzebny jest nam jeszcze kapitan. Mamy tylko trzech kandydatów. Są to Jorgen z Klasztoru, Jack z Latarni bądź Torlof, z farmy Onara. By pozyskać Jorgena, będziemy musieli pogadać z Pyrokarem i wybić dla niego wszystkie Demony w wieży Xardasa. Jack zgodzi się, jeśli odbijemy jego Latarnię i znajdziemy kogoś na jego miejsce. Może to być Brian, czeladnik Harada.

Torlof zaś zażyczy sobie być pozbył się Paladynów, w Górniczej Dolinie. W tym celu musisz ponownie udać się do Zamku Garonda i porozmawiać ze Strażnikiem pilnującym bramy. Zabierz mu klucz i otwórz drzwi pod bramą. Tam znajdziesz dźwignię, którą otworzysz wrota. Orkowie już zrobią resztę. Wróć do Torlofa, i powiedź co zrobiłeś. Teraz za małą opłatą 2500 sztuk złota, uda się do dzielnicy Portowej.

Udaj się na statek, i daj mapę wyspy kapitanowi. Możesz już wreszcie udać się do swojej kajuty, na drzemkę. Gdy się obudzisz, zacznie się kolejny, ostatni już rozdział gry.


Wróć  I  |  II  |  III  |  IV  |  V  |  VI

Global Quality
GQcert.com
Profesjonalna jednostka certyfikująca.
Audyty i certyfikaty BRC, IFS, DPD, ISO 9001.

Zapraszamy na stronę firmy
Minsbud.pl
specjalizującej się w sprzedaży
materiałów hydraulicznych.
odwiedzin:
Aktualnie gości: 2
w tym
Na stronie: 2
Na forum: 0
    Na forum:
Postów:  21370
Użytkowników: 2228
Najwięcej było: 191
Czy Gothic 3 spełnił Twoje oczekiwania?
Tak
Nie
Nie wiem
Zapisz się, aby otrzymywać nowości ze świata Gothic prosto na swój mail za pośrednictwem portalu Gothic Net!
designed by skuteczni.pl