Gothic
Gothic 3
Gothic Net


Gothic II - Solucja - Rozdział II


Rozdział II: "Powrót do Kolonii"

W rozmowie z Lordem Hagenem dowiesz się, że otrzymasz Oko Innosa, jeśli dostarczysz mu dowodów na istnienie smoków. Wystarczające dowody może dać ci jedynie Garond; dowódca paladynów w górniczej dolinie. Otrzymasz klucz otwierający drzwi do przełęczy. Póki jesteś w górnym mieście idź do kupca Lutero, powie ci on, że interesują go pazury jakiegoś specjalnego zębacza, a następnie porozmawiaj z Fernando. Teraz możesz iść do górniczej doliny.

Kiedy dojdziesz do wrót przełęczy porozmawiaj z stojącymi tam paladynami. Idąc do kolonii więziennej trzymaj się lewej ściany wąwozu. W pewnym momencie zauważysz most skalny i w ścianie będzie wejście do jaskini prowadzącej do mostu. Przejdź przez most i wejdź do kopalni.

Jesteś w Górniczej Dolinie. Udaj się w prawo w kierunku jeziorka. Po drodze napotkasz orków, których musisz zabić. Po lewej stronie przy jeziorze znajdziesz skórzaną torbę, którą zabież, ale nie otwieraj jej. Następnie idź ścieżką w dół. Po prawej stronie znajduje się smoczy zębacz. Radzę się do niego nie zbliżać, gdyż jego ugryźenie na tym etapie gry jest śmiertelne. Idąc dalej napotkamy zwiadowcę. Ma on na imię Jorgan. Rozmawiamy z nim i zgadzamy się na przekazanie wiadomości dla paladyna o imieniu Orik. W zamian za to zwiadowca powie nam jak dostać się do zamku.

Teraz najlepiej przemienić się w jakieś zwierzę i przedostać się przez rzekę, dążąc ku taranowi, lub wypić eliksir szybkości i sprintem dobiec do machiny oblężniczej. Teraz wchodzimy po niej do zamku (orkowie na taranie nie atakują nas, więc możemy spokojnie wystrzelać ich łuku lub kuszy).Po wejści do zamku rozmawiamy z Udarem, a następnie udajemy się do kapitana Garonda.

Generał Garond znajduje się w dawnej sali, gdzie w pierwszej części gry przesiadywał magnat Gomez. Rozmawiamy z nim. Aby dostać od niego dowód, musimy poinformować go o stanie wydobywanej rudy w trzech jego kopalniach. Dostajemy mapę z zaznaczonymi kopalniami. Przed wyruszeniem, rozmawiamy ze wszystkimi ludźmi w zamku. Udajemy się do dawnej siedziby magów ognia i prowadzimy konwersacje z Miltenem. Mag powie nam, że schwytano Gorna i uwięziono w zamku.

Gorn musi pomóc Miltenowi opuścić Górniczą Dolinę, więc wyruszamy do Garonda i wykupujemy Gorna za 1000 szt złota(najlepiej się z tym na razie wstrzymać i udać się po wsparcie finansowe do Miltean, a podczas wykonywania zadania od Garonda napotkamy Diega, który również nas wspomoże). Teraz dostajemy klucz. Więzienie znajduje się obok wejścia do budynku zkapitanem. Po uwolnieniu Gorna rozmawiamy z nim, oraz Miltenem.

Teraz warto zakupić dużo mikstur leczniczych i zaklęć. Najlepiej mieć przy sobie broń dystansową (łuk, kusza, lub magia), gdyż jesteśmy słabi i jedynym ratunkiem na przeżycie i wyczyszczenie sobie drogi, jest strzelanie z kuszy/łuku lub kuli ognia (stojąc na taranie) do orków, którzy nie zbliżą się do zamku z obawy przed paladynami.

Z pomocą mapy od Garonda znajdziesz drogę do kopalń, większość z dróg patrolują orkowie, więc trzeba udać się tymi, których nie pilnują. Zejdź taranem i szybko uciekaj w stronę rzeki (tej na wprost). Popłyń nią trochę w prawo, aż do mostu. Teraz udaj się ścieżką w prawo. Biegnij wąwozem do końca, aż nie będzie w twojej okolicy żadnych oddziałów orkowych.

W kopalni Silvestra niema nikogo żywego, ale Diegowi udało się ulotnić. Na prawo od starej wieży strażniczej zobaczysz ścieżkę, a na niej dwóch martwych rycerzy, tam ukrył się Diego (wraz ze skrzyniami). Teraz musimy udać się do następnej kopalni, która znajduje się niedaleko. Pogadaj z wszystkimi w kopalni. Dostaniesz informację dotyczącą rudy, jeżeli zabijesz przywódcę stada zębaczy. Porozmawiaj z Bilgotem, on ci opowie dużo o zębaczach, oraz ich przywódcy. Przywódca znajduje się nad kopalnią w okolicach wierzy. Kiedy uda nam się go w końcu zgładzić, wracamy do kopalni i otrzymujemy informację o rudzie.

Wróć do miejsca spotkania z Jorganem (ten zwiadowca). Idź prosto, potem przez mostek (gdy pójdziesz brzegiem rzeki, znajdziesz dwóch myśliwych, za kawałek sera mogą cię nauczyć różnych ciekawych umiejętności. Zeskocz z ich skały w dół i uciekaj w kierunku zamku. Powinieneś dotrzeć do chatki, nie musisz iść dalej drogą do kopalni, za chatką znajdziesz Marcosa, który opowie ci o wydobytej rudzie.

Teraz wracamy do Garonda i zdajemy mu raport. Dostajemy od niego list, który jest dowodem na istnienie smoków i który musimy dostarczyć Lordowi Hagenowi.


Wróć  I  |  II   |  III  |  IV  |  V  |  VI

odwiedzin:
Aktualnie gości: 1
w tym
Na stronie: 1
Na forum: 0
    Na forum:
Postów:  21370
Użytkowników: 2228
Najwięcej było: 191
Czy Gothic 3 spełnił Twoje oczekiwania?
Tak
Nie
Nie wiem
Zapisz się, aby otrzymywać nowości ze świata Gothic prosto na swój mail za pośrednictwem portalu Gothic Net!
designed by skuteczni.pl