Gothic
Gothic 3
Gothic Net


Gothic II - Dołączenie do Magów Ognia


Aby zostać przyjętym do klasztoru, należy złożyć ofiarę w postaci 1000 szt. złota oraz owcy. Zwierzę nabywamy u pasterza Pepe na farmie Onara (100 szt. złota), po czym ostrożnie odprowadzamy przed klasztorną bramę. Gdy już znajdziemy się w środku, rozmawiamy z Parlanem i od tej pory stajemy się Nowicjuszami. Aby dostać się dalej w hierarhii, musimy wykonywać następujące zadania:

Neoras:

Musimy odnaleźć jego zagubioną recepturę i zwrócic mu ją. Poszukiwany przedmiot leży w spiżarni klasztoru. Przed oddaniem receptury, można również pokazać ją najpierw Opolosowi.

Następnie Neoras prosi nas o uzbieraniu dla niego 7 ognistych pokrzyw.
Pokrzywy znajdujemy koło mostu prowadzącego do klasztoru.

Gorax:

Dostajemy zadanie, by rozdzielić między trzynastu nowicjuszy kiełbaski. Cały sens w tym, aby uczynić to sprawiedliwie.

Należy sprzedać wino właścicielowi tawerny za 240 szt. złota. Gospodarz będzie chciał nas przekupić, jednak aby zadanie zostało zaliczone, musimy być nieugięci.

Parlan:

Dostajemy zadanie polegające na posprzątaniu komnat w klasztorze. W pojedynkę nigdy nie uda nam się tego wykonać, dlatego też prosimy o pomoc innych członków zakonu:

a) Babo pomoże ci posprzątać komnaty nowicjuszy, jeśli dasz mu zwój pięść wichru.

b) Jeden z nowicjuszy rozmawiający przy wejściu do głównej komnaty pomoże Ci o ile dasz mu 50 szt. zł, natomiast jego kolega zrobi to za darmo.

c) Uczeń z piwnicy pomoże ci bez żadnego wynagrodzenia.

Paladyn przebywający w klasztorze powie nam, że mag o imieniu Isgaroth potrzebuje pomocy (mag przebywający w kapliczce w drodze do klasztoru). Isgaroth ma kłopoty z czarnym wilkiem. Bestię napotkamy w drodze do tawerny i zabijamy ją.

Teraz udajemy się do Parlana, a on wręcza nam klucz do biblioteki. W niej mag o imieniu Karras poprosi Cię o przyniesienie 3 zwojów zapomnienia od Ignaza, gdyż musi zbadać czy ów alchemik nie używa ciemnych mocy. W tym celu udajemy się do miasta i odnajdujemy jego chatkę znajdującą się niedaleko kóźni Carla.

Po udanym wykonaniu powierzonego ci zadania przeczytaj ostatnią księgę znajdującą się w lewym rzędzie w bibliotece. Opisuje ona test który będziesz musiał wykonać, jeśli chcesz dołączyć do Kręgu Ognia.

Próba Ognia:

Po przeczytaniu księgi udajemy się do do Pyrokara i mówimy mu, że chcemy wziąść udział w Próbie Ognia. On daje nam zadanie i mówi, że musimy iść do Serpentesa i Uthara, gdyż musimy wykonać ich zadania.

Kupujemy zwój snu u Goraxa i idziemy do piwnic, gdzie leży magiczny młot. Używamy czaru snu na Strażniku pilnującego młota i w tym czasie zabieramy młot i uciekamy z piwnic. Następnie idziemy w stronę Dragomira i spotkamy po drodze nowicjusza imieniem Igaraz. Gdy pójdziemy dalej napotykamy kilka goblinów. Gdy już uporaliśmy się z małymi bestiami, idziemy dalej. Na wzgórzy ujrzymy parę drzew, a zanimi Magicznego Golema. Wyciągamy młot i atakujemy kamienną istotę, która już po jednym uderzeniu powinna się rozpaść. Gdy zostanie zniszczona, zadanie od Serpentesa będzie zaliczone.

Gdy pójdziemy dalej, spotkamy bandytę pilnujacego mostu i rozprawiamy się z nim. W dalszej części drogi spotykamy Ulfa, który mówi nam, że odłączył się od Agona i nie wie gdzie szukać dalej. Po tej rozmowie Ulf będzie cały czas za nami chodził, więc mówimy mu żeby się od nas odczepił. Teraz przy jeziorze jest rozwidlenie. Jeżeli stoimy twarzą do jeziorka to idziemy w prawo. Następnie dochodzimy na małą polankę, na której stoi kapliczka Innosa. Rozglądamy się dookoła i widzimy jaskinię porośniętą winoroślami. Gdy znajdziemy się już w jaskini, skręcamy na prawo. Ku naszemu zdziwieniu widzimy tam Agona na platformie. Zabijamy go, bierzemy ze skrzyni pustą runę i w ten sposób wypełniamy zadanie od Pyrokara.

Po drodze do klasztoru znów napotykamy Ulfa, którego musimy zabić. Idziemy do Goraxa po zwój Ognistej Strzały i po siarkę, ponieważ te składniki będą nam potrzebne do wykonania runy Ognista Strzała (zadanie od Ulthara). Udajemy się do biblioteki i znajdujemy stół runiczny. Wykonujemy w nim runę Ognistej Strzały. Jeżeli nie możemy zrobić tej runy, idziemy do Hyglasa. Gdy nasz czar jest gotowy, biegniemy do Pyrokara, Serpentesa i Ulthara i mówimy im, że ich zadania zostały wypełnione. Teraz wystarczy porozmawiać z Pyrokarem o Próbie Ognia po czym będziesz mógł prawnie dołączyć do Kręgu Ognia.


odwiedzin:
Aktualnie gości: 1
w tym
Na stronie: 1
Na forum: 0
    Na forum:
Postów:  21370
Użytkowników: 2228
Najwięcej było: 191
Czy Gothic 3 spełnił Twoje oczekiwania?
Tak
Nie
Nie wiem
Zapisz się, aby otrzymywać nowości ze świata Gothic prosto na swój mail za pośrednictwem portalu Gothic Net!
designed by skuteczni.pl