Gothic
Gothic 3
Gothic Net


Gothic II - Potwory


Polna Bestia (80 xp) - To stworzenie dobitnie przypomina jasnego i wyrośniętego skarabeusza. Polne bestie cechują się tym, że ich wzrok jest nieco stępiony. Mimo wszystko najlepiej trzymać się od nich zdala. W swych gruczołach jadowych utrzymują kwas, który pomaga w regeneracji mocy magicznych.

* Młoda Polna Bestia (40 xp)

Poszukiwacz (180 xp) - Jeden z wielu zesłanych na ziemię przez Beliara magów ciemności. Poszukiwacze noszą czarne szaty i ukrywają swoją twarz pod maską. Niegdyś byli sługami Śniącego w Obozie Sekty w Górniczej Dolinie. Są w stanie opętać napotkane istoty.

Ścierwojad (70 xp) -Naprawdę wyrośnięty ptak. Jest nielotem, za to jego mięso to prawdziwy przysmak. Często wędruje i atakują w stadach. Swym gigantycznym dziobem jest w stanie rozpruć na strzępy każdego nieuważnego podróżnika.

Szkielet Wojownik (220 xp) - Człowiek, który po śmierci został przywołany do służby za pomocą nekromancji. Mimo, iż te istoty są jedynie pozostałościami niegdyś żyjących wojowników, nadal potrafią zatwardziale walczyć. Często występują w okolicach cmentarzy. W grze istnieje kilka odmian szkieletów, oto dwie z nich:

* Pomniejszy Szkielet (120 xp)
* Szkielet Mag (240 xp)

Topielec (100 xp) - Te oślizgłe stworzenia są świetnymi pływakami. Na lądzie również potrafią być groźne. Występują głównie nad zbiornikami wodnymi, choć nieraz można spotkać pojedyncze sztuki, które wyszły na polowanie dla całego stada.

Troll (500 xp) - Skromnie powiedziawszy- "duża istotka". Troll jest niczym wielki goryl. Różni się jedynie barwą twardej niczym stal sierści. Jego ogromne łapy potrafią zmiażdżyć nawet całkiem sporą palisadę, dlatego też lepiej podchodzić do niego od tyłu.

* Czarny Troll (1000 xp)

Warg (150 xp) - Oswojona istota, często służąca orkom. Mocno przypomina wilka, jednak jest większa i silniejsza. Jej zakrwawione oczy potęgują strach u wielu, a jej ostre kły to naprawdę groźna broń. Jednak jego czarne ubarwienie dość często demaskuje go na łowach, co sprawia, że rzadko udaje mu się upolować człowieka.

Wąż błotny (240 xp) - Ogromne węże żyjące wyłącznie na terenach bagnistych. Poruszają się dość wolno, jednak, kiedy poczują zapach krwi to potrafią dopłynąć do ofiary w tempie natychmiastowym. Ich najważniejszą bronią jest kieł, którym rozrywają swoich przeciwników.

Wilk (60 xp) - Dość powszechne zwierzę, zamieszkujące głównie przydrożne lasy. Atakuje wyłącznie w stadach, co stanowi duże zagrożenie nie tylko wobec owiec, które są ich najwiekszym przysmakiem, ale również przypadkowo napotkanych ludzi.

* Młody Wilk (30 xp)

Zębacz (180 xp) - Bestia identycznie przypominająca typowe stworzenie z okresu dinozaurów. Atakuje głównie stadami, w sposób wyjątkowo zgrany i wyrafinowany. Poza tym, jest bardzo szybka i nawet doświadczonym wojownikom potrafi sprawiać trudności.

* Smoczy Zębacz (200 xp)

Kamienny Golem (180 xp) - Istota składająca się ze zwartej skały. Jak większość golemów, ten również przywoływany jest magicznie. Posiada bardzo wysoką odporność na ataki dystansowe, z łatwością można go jednak pokonać bronią tępą.

Lodowy Golem (240 xp) - Magiczna istota powstała z czystego lodu. Jego główną bronią jest czar, którym to zamraża intruzów, aby później dobić ich powolnymi uderzeniami. Posiada bardzo wysoką odporność na ataki dystansowe.

Ognisty Golem (300 xp) - Typowy golem, którego żywiołem jest ogień. Nie dość, że dysponuje jednym z zaklęć magii ognia, to w dodatku jest w stanie z łatwością odrzucić wrogów swoją ognistą łapą na dystans kilku metrów.


Wróć I   |  II

Global Quality
GQcert.com
Profesjonalna jednostka certyfikujšca.
Audyty i certyfikaty BRC, IFS, DPD, ISO 9001.
odwiedzin:
Aktualnie gości: 2
w tym
Na stronie: 2
Na forum: 0
    Na forum:
Postów:  21370
Użytkowników: 2228
Najwięcej było: 191
Czy Gothic 3 spełnił Twoje oczekiwania?
Tak
Nie
Nie wiem
Zapisz się, aby otrzymywać nowości ze świata Gothic prosto na swój mail za pośrednictwem portalu Gothic Net!
designed by skuteczni.pl