Gothic
Gothic 3
Gothic Net


Gothic - Solucja - Rozdział IV


Rozdział IV: "Xardas"

Po rozpoczęciu rozdziału udajemy się do Starego Obozu. Po drodze spotkamy Miltena. Dowiemy się od niego, że wszyscy magowie ognia zostali zamordowani (oprócz niego bądź i nas) i, że zawaliła się Stara Kopalnia. Mag jest jednak w dużym szoku, aby powiedzieć coś więcej i odsyła nas do Diega, który pilnuje drugiej bramy. Od Diega dowiemy się, że Stary Obóz wysłał dwa tuziny strażników, aby zająć Wolną Kopalnię, która należy do Nowego Obozu. Naszym zadaniem jest powiadomienie Saturasa o tragicznym wydarzeniu. Jeśli należymy (raczej należeliśmy) do Starego Obozu, to możemy się przyłączyć do Nowego Obozy lub do obozu na bagnach.

Naszym następnym zadaniem jest dotarcie do Xardas. Jego wieża leży na terytorium orków. Przed podróżą zaopatrujemy w zwoje ognia i lodu oraz w jakiś młot. Po drodze przed wieżą spotkamy kamiennego golem, którego należy pokonać za pomocą młota. Zabieramy serce golema. Następny jest lodowy golem, którego niszczymy czarem ognia (zabieramy serce). Ostatnią przeszkodą jest ognisty golem, którego pokonujemy czarem lodu (zabieramy serce).

Po zdobyciu serc golemów wchodzimy do wieży i rozmawiamy z demonem. Oddajemy mu serca, a w zamian dostajemy runę teleportacji do Xardasa. Teleportujemy się. W rozmowie z nekromantom dowiemy się, że detonacja kopca rudy nie ma szans na powodzenie się, więc mag nie ma zamiaru w tym pomóc. Zleci nam przesłuchanie wygnanego szamana orków. Ork ten znajduje się w ruinach zamku. Do tego miejsca nie trudno jest trafić. Wystarczy przed miejscem, gdzie były golemy skręcić w lewo.

Od szamana dowiemy się, że orkowie wybudowali świątynie Śniącemu. Ur Shak uzupełni również naszą mapę. O rozmowie z orkiem powiadamiamy Xardasa.

Naszym nowym zadaniem jest dostanie się do świątyni Śniącego. Jednak, aby tego dokonać musimy zdobyć Ulu-Mulu, które może dla nas wykonać ork uwięziony w Wolnej Kopalni. Udajemy się, więc do Nowego Obozu i odwiedzamy Saturasa, a tam Rordian powie nam, że Gorn chciał z nami rozmawiać (najemnik znajduje się na lewo od obozu z zagłębieniu). Od Gorna dowiemy się, że zostaliśmy wyznaczeni do odzyskania Wolnej Kopalni.

Po wyruszeniu do kopalni dowiemy się jeszcze do Gorna, że Wilk chciał z nami rozmawiać, więc udajemy się do niego. Wilk powie nam, że może wykonać dla nas zbroję z płytek pełzaczy, jeśli tylko mu je przyniesiemy (jeśli chcemy mieć tą zbroję to musimy nauczyć się zdejmowania płytek pełzaczy). Po rozmowie z udajemy się spowrotem do Gorna. Teraz możemy wyruszyć do kopalni.

Gdy dotrzemy do kopalni schodzimy na sam dół przed bramę. Czeka nas krótka walka ze strażnikami ze Starego Obozu. Po walce w domku po prawej stronie używamy kołowrotu otwierającego bramę. Wchodzimy do kopalni.

W środku musimy odnaleźć orka. W tym celu udajemy się w prawo i schodzimy po drabinie. Do orka dotrzemy podążając przed siebie. Po rozmowie z nim dowiemy się, że zrobi dla nas Ulu-Mulu, jeśli odnajdziemy jego lekarstwo. Po lekarstwo należy pójść należy pójść prosto i na dół w lewo. Następnie wskakujemy na półkę skalną po lewej stronie. Oddajemy lekarstwa Tarokowi i dowiemy się, że potrzebne są odpowiednie składniki do wykonania Ulu-Mulu, które musimy zdobyć.
Składniki to:
– język ognistego jaszczura (można spotkać na plaży)
– róg cieniostwora (należy szukać w lasach i jaskiniach)
– ząb błotnego węża (należy szukać na bagnach)
– ząb trolla (trolla należy szukać w kanionie trolli)

Po zdobyciu wszystkich składników powracamy do Tarroka. Wykona on wtedy dla nas Ulu-Mulu. Z gotowym talizmanem (bronią) udajemy się do miasta orków.


Wróć  I  |  II  |  III  |  IV  |  V  |  VI

Global Quality
GQcert.com
Profesjonalna jednostka certyfikujšca.
Audyty i certyfikaty BRC, IFS, DPD, ISO 9001.
odwiedzin:
Aktualnie gości: 4
w tym
Na stronie: 4
Na forum: 0
    Na forum:
Postów:  21370
Użytkowników: 2228
Najwięcej było: 191
Czy Gothic 3 spełnił Twoje oczekiwania?
Tak
Nie
Nie wiem
Zapisz się, aby otrzymywać nowości ze świata Gothic prosto na swój mail za pośrednictwem portalu Gothic Net!
designed by skuteczni.pl