Gothic
Gothic 3
Gothic Net


Gothic - Solucja - Rozdział III


Rozdział III: "Starożytna magia"

Po rozpoczęciu się trzeciego rozdziału należy udać się do Cor Angara (stoi przy leżącym Y’berionie). Dowiemy się, ze Baal Lukor z oddziałem strażników świątynnych wyruszył na cmentarzysko orków. Naszym zadaniem jest zbadanie tego miejsca. Zaprowadzi nas tam nowicjusz Talas. Odprowadzi on nas jednak tylko do drewnianego mostu i powróci do obozu.

Cmentarzysko jest jednak nie daleko. Należy przejść przez most i skręcić w prawo. Po drodze czeka nas walka z czterema kąsaczami i czterema orkami. Wejście do cmentarzyska wygląda jak paszcza i leży przed nim martwy strażnik świątynny. Wejście jest zamknięte, ale kołowrót otwierający wrota znajduje się na lewo. Teraz należy wejść do cmentarzyska.

Będąc w środku musimy poruszać się w głąb cmentarzyska. Po drodze napotkamy kilka orków. Gdy spotkany Baala Lukora walczącego z orkami musimy mu pomóc w boju, a następnie porozmawiać z nim.

Od Baala dowiemy się, że na cmentarzysku roiło się od orków i rozpoczęła się walka, z której dzięki nam tylko on uszedł cało. Po rozmowie musimy razem z Baalem zbadać ten kompleks jaskiń. Najlepiej zacząć od prawej strony. Schodząc w dół napotkamy orków i zamkniętą kratę. Przełącznik otwierający ją znajduje się na lewo w zagłębieniu skalnym. Za kratą znajdziemy połowę pergaminu, którą powinniśmy pokazać Ballowi.

Następnie musimy się udać do drugiego tunelu. Tam również odnajdziemy połowę pergaminu, którą należy pokazać Lukorowi. Teraz trzeba udać się do ostatniego tunelu. Po drodze Lukor powie nam, że odnaleziony przez nas zwój to zwój teleportacyjny. Gdy dotrzemy do drugiej sali Baal ponownie się odezwie i po rozmowie musimy udać się za nim.

Na miejscu dostaniemy zwój od Baala i musimy się teleportować. Po teleportacji należy użyć kołowrotu w celu otworzenia przejścia. Potem z Lukorem musimy dalej przemierzać korytarze. Trzeba udać się ostatnim korytarzem na prawo, a następnie w lewo do komnaty. Nagle Baal Lukor dostaje szału i atakuje nas. Nie pozostaje nam nic innego jak go zabić. Po rozprawieniu się z nim musimy powrócić do Cor Angara.

Po rozmowie z Cor Angarem udajemy się na bagna i szukamy pięć ziół z ośmioma liśćmi. Po zdobyciu roślin powracamy do Cor Angara. Zostaniemy poinformowani, że Śniący jest groźnym demonem i nie należy go budzić. Dowiemy się również, że Y’berion zmarł, ale przed śmiercią nakazał wesprzeć magów wody z Nowego Obozu. Cor Angar wspomni również, że Cor Kalom z oddziałem strażników świątynnych opuścił obóz. Przed wyruszeniem do Nowego Obozu należy odwiedzić laboratorium Kaloma i zabrać kamień oraz almanach.

W Nowym Obozie spotkamy Gorna. Powie nam, że jeśli chcemy dostać się do magów musimy najpierw porozmawiać z Cronosem – strażnikiem rudy. Mag udzieli nam pozwolenia na spotkanie z Saturasem – arcymagiem magów wody. Hasło brzmi: TETRIANDOCH. Teraz musimy udać się do Saturasa i przekazać mu almanach i kamień ogniskujący. Otrzymamy również zadanie odzyskania pozostałych czterech kamieni. Dostaniemy także mapę z zaznaczonym położeniem kamieni. Teraz należy udać się na poszukiwania.

» Kamienie Ogniskujące

Po zdobyciu wszystkich kamieni należy powrócić do Saturasa (można do niego powracać za każdym razem po zdobyciu kamienia). Po zwróceniu kamieni poprosi nas, abyśmy przekonali magów ognia do przystąpienia do rytuału.


Wróć  I  |  II  |  III   |  IV  |  V  |  VI

Global Quality
GQcert.com
Profesjonalna jednostka certyfikujšca.
Audyty i certyfikaty BRC, IFS, DPD, ISO 9001.
odwiedzin:
Aktualnie gości: 2
w tym
Na stronie: 2
Na forum: 0
    Na forum:
Postów:  21370
Użytkowników: 2228
Najwięcej było: 191
Czy Gothic 3 spełnił Twoje oczekiwania?
Tak
Nie
Nie wiem
Zapisz się, aby otrzymywać nowości ze świata Gothic prosto na swój mail za pośrednictwem portalu Gothic Net!
designed by skuteczni.pl