Gothic
Gothic 3
Gothic Net


Gothic - Dołączenie do Obozu Bractwa

1. Zaimponowanie Baalowi Tondralowi -

1) Baal Tondral mówi że poprze nas u Cor Kaloma jeżeli sprowadzimy mu jeszcze jednego wyznawcę.

2) Takiego wyznawcę znajdziemy w Starym Obozie. Nazywa się Dusty, i znajdziemy go na górnym pierścieniu. Jak już go znajdziemy i powiemy że możemy go tego Bractwa odprowadzić, to powie że musimy mieć 100 bryłek rudy aby przekupić strażników w bramie.

3) A więc jeżeli masz 100 bryłek rudy to idź do południowej bramy, nie północnej ponieważ tamci są nieprzekupni. Daj im 100 bryłek to pozwolą mu przejść.

4) Odprowadź Dustyego do Baala Tondrala.

Teraz masz poparcie u balla Tondrala!

2. Zaimponowanie Baalowi Namibowi -

1) Najpierw, aby mu zaimponować trzeba porozmawiać z Lesterem i pozwolić się poprowadzić po obozie.

2) Jak już będziecie z nim w jakimś miejscu, z dala od Baala Namiba, to trzeba się spytać Lestera jak zaimponować jego mistrzowi. On już wymyśli odpowiednią śpiewkę którą powiemy koło Baala Namiba.

3) Jak już z Lesterem będziecie z powrotem koło Baala, to automatycznie odegra się śpiewka i Baal Namib przekona się do nas!

3.Zaimponowanie Baalowi Orunowi -

1) Najpierw, trzeba znaleźć miejsce gdzie kilku ludzi robi bagienne ziele. Wśród nich jest Ghorim. 2) Po rozmowie z nim, dowiadujemy się że nie przyszedł człowiek który miał go zmienić w pracy, a nazywa się Harlok. Powiedział nam też, że jego chata jest pod laboratorium Cor Kaloma. A więc trzeba tam iść, i pogadać z Harlokiem. Jednak facet ani myśli iść zmienić Ghorima w pracy.

3) Trzeba więc mu nieco wtłuc... jak już się podniesie, to znowu trzeba z nim pogadać i facet pójdzie pracować.

4) Jak już wrócimy do tego miejsca gdzie robi się bagienne ziele, to niespodziewanie odezwie się do nas Baal Orun, bardzo zadowolony że pomogliśmy Ghorimowi.

5) Wysyła nas w takim razie z misją specjalną... trzeba iść, i wziąć od zbieraczy na bagnach to bagienne ziele co już zebrali. więc obok miejsca "produkcji" jest taki biały chodniczek na bagnie, trochę po nim przejść się trzeba, dojść na wysepkę, i znaleźć pierwszych zbieraczy. Jeden z nich da ci 50 bagiennego ziela, i wyśle cię jeszcze do Virana. A więc poszedłem na drugą stronę bagna i znalazłem Virana żeby wziąć od niego ziele.

6) Jednak on każe jeszcze powybijać wszystkich krwiopijców w pobliżu, a jak już je powybijamy to nam da to ziele. A więc bez wyjścia powybijać trzeba te "owady" i dopiero wziąć te ziele. 7) Trzeba więc później zanieść je do Cor Kaloma, nasępnie wrócić do Baal Oruna i dostać od niego w nagrodę zwój uśpienia i jego poparcie!

4.Zaimponowanie Baalowi Cadarowi -

1) Baal Cadar to nauczyciel w takim jakby miejscu przypominającym scenę. Wystarczy tylko rzucić na jednego z jego uczniów czar uśpienia i już mamy kolejnego, i ostatniego którego trzeba mieć Baala przekonanego!


Global Quality
GQcert.com
Profesjonalna jednostka certyfikujšca.
Audyty i certyfikaty BRC, IFS, DPD, ISO 9001.
odwiedzin:
Aktualnie gości: 4
w tym
Na stronie: 4
Na forum: 0
    Na forum:
Postów:  21370
Użytkowników: 2228
Najwięcej było: 191
Czy Gothic 3 spełnił Twoje oczekiwania?
Tak
Nie
Nie wiem
Zapisz się, aby otrzymywać nowości ze świata Gothic prosto na swój mail za pośrednictwem portalu Gothic Net!
designed by skuteczni.pl